קבוצת התמיכה לשיווק העסק של כפר תבור

עסקיםאנונימיים

מוציאים את העסק מהאנונימיות, ומתחילים לראות אותנו להעריך אותנו! מהיום אנחנו מתחילים לקבוע הסטנדרטים ומי שלא מתאים לו, פשוט יפנה מקום לאלה שדופקים לנו על הדלת.

נפגשים כל יום שני בשעה 09:00-10:30 בכפר תבור. רוצה גם?

הצעות מכר ייחודיות

נבנה ביחד הצעות חכמות וממירות ללקוחות שלך

הגדרת נישה יחודית

שיווק נישה הוא בטוח הבשורה הכי גדולה לעסקים הקטנים

מיינדסט נכון להצלחה

נלמד מהי צורת המחשבה של המשווקים הגדולים באמת

תכנון עסקי ושיווקי

נבין את התמונה הגדולה לבניית תוכנית שיטתית

פיזית ובלי מסיכות על הפנים

נפגשים פעם בשבוע בקבוצה קטנה לשווק את העסק

אתה אחד! מטפל, יועץ או נותן שירות. מנסה שיראו אותך אבל מרגיש שקוף, אנונימי ולא נראה…שלא לדבר על לקוחות שבאים בדלילות מידי פעם וסוגרים איתך עסקאות במחירי "רק תבוא".

אין לך שליטה על מערך השיווק שלך (ואולי אין לך בכלל כזה….), ואתה מנסה להעתיק מאלה שאתה חושב שהם מצלחים בתחום שלך, ועדיין הם מצליחים ואתה לא…

כותב פוסטים "כמו כולם", (אבל רב הלייקים הם של החברים או משפחה?)

מנסה לשווק, אבל מקבל דיכאון רק מלפתוח את הפייסבוק ומנסה בכוח לגרש את המחשבות של "ללכת לחלק עיתונים בלילה"…

אם זה המצב גם אצלך? יכול להיות שיש כאן את מה שאתה מחפש…

למי הקבוצה מתאימה?

✔ מי שפתח עסק בזמן משבר הקורונה ורוצה שהעסק יראה יותר כמו מה שהוא חשב.

✔ מי שיש לו כבר עסק, אבל מקרטע ורוצה להגיע ליעדים בצורה מסודרת, יעילה ובטוחה.

✔ מי שקשה לו לשווק את העסק לבד מכל סיבה שהיא.

✔ מי רוצה לנצל את הכוח של קבוצה לטובתו.

✔ למי שקשה לפתח מוטיבציה כשהוא לבד.

“אנשים קונים חוויה. הם ישכחו מה אמרת, ישכחו מה עשית, אבל לעולם לא ישכחו איך גרמת להם להרגיש”

מחיר: 720 ש"ח בחודש

מעניין! אבל רגע…

איך זה עובד?

קבוצה אינטימית של 7 עסקים שיפגשו פעם בשבוע לתת בראש על השיווק ולהתקדם ביחד עם ליווי צמוד שלי.

נלמד לשווק את העסק בתכלס ונקבל כלים, מיינדסט, מה עובד ומה נכון ועוד…

חוץ מזה שנכיר ויהיה לנו כיף, נעבוד ביחד וניתן רוח גבית אחד לשני נממש את 3 הדברים חשובים שכל עסק צריך ורוצה:

✔ נראות ולקוחות טובים ומשלמים.

✔ תחושת שליטה וזרימה.

✔ צמיחה וגדילה.

✔ ו…חופש! (מנטלי ואישי)

דרך אגב, זה לא הולך להיות:

🚫 קייטנה של קפה ועוגה (וגם לא של שוקו ולחמניה). למרות שכן יהיה קפה ונישנושים

🚫 זה לא מפגש של קשקשת. כן נדבר ונתקרב.

🚫 זה לא זמן בילוי. למרות שירגיש ככה…

🚫 זו לא קבוצת קיטורים ותלונות. למרות שיהיה לזה מקום

זה כן הולך להיות…

קבוצה של חיות רעות, קבוצה שמעלה קיטור, דוהרת קדימה בלי מעצורים, קבוצת עבודה על אנשים שרוצים לתת עבודה ביחד כל אחד על העסק שלו.

המלווה המקצועי שלכם…

יהודה
שלגר

הי! נעים מאוד…

יהודה שלגר נשוי + 5 מכפר תבור.

אני מביא לכם 12 שנים של ניסיון אינטנסיבי בשיווק דיגיטלי, יזמות דיגיטלית, קורסים דיגיטליים, פרוייקטי פיתוח ועוד…מול יותר מ 600 לקוחות.

חוץ מזה את הניסיון שלי בעבודה במכירות ותפקיד שיווקי בכיר בתאגיד תקשורת בין לאומי. 

אחרי שנים של מרדף אינסופי אחרי לקוחות, טלפונים ללא מענה, וכל מיני דחיות ומריחות, גיליתי סוף סוף תגלית מהפכנית: אתה אשכרה יכול לגרום ללקוחות להתחיל סוף סוף לדפוק על הדלת שלך, כך שאתה הופך לאורח מוזמן ולא לטפיל מעצבן לא רצוי.

איך עושים את זה? עם הכוח של שיתוף מידע ופרסום נכון, והמדע של שיווק יוצר תוצאות!

המלווה המקצועי שלכם…

יהודה
שלגר

הי! נעים מאוד…

יהודה שלגר נשוי + 5 מכפר תבור.

אני מביא לכם 12 שנים של ניסיון אינטנסיבי בשיווק דיגיטלי, יזמות דיגיטלית, קורסים דיגיטליים, פרוייקטי פיתוח ועוד…מול יותר מ 600 לקוחות.

חוץ מזה את הניסיון שלי בעבודה במכירות ותפקיד שיווקי בכיר בתאגיד תקשורת בין לאומי. 

אחרי שנים של מרדף אינסופי אחרי לקוחות, טלפונים ללא מענה, וכל מיני דחיות ומריחות, גיליתי סוף סוף תגלית מהפכנית: אתה אשכרה יכול לגרום ללקוחות להתחיל סוף סוף לדפוק על הדלת שלך, כך שאתה הופך לאורח מוזמן ולא לטפיל מעצבן לא רצוי.

איך עושים את זה? עם הכוח של שיתוף מידע ופרסום נכון, והמדע של שיווק יוצר תוצאות!

הרצאה לצפייה מיידית

זה שיווק

כיצד לשווק את העסק שלנו ממקום אמיתי ואותנטי וללא סטרס

מה נעשה ביחד?

תכנון וסקיילינג

גם לגדול צריך לדעת. גדילה שלא מתוכננת נכון, עלולה לגרום לתחושה של חוסר שליטה ועלולה ליצור לחץ על התזרים. לפעמים עובר קו דק בין עסק רווחי לנפילה אל בור ואיבוד שליטה. יש להתחיל בהבנת התמונה הגדולה ובהצבת יעדים ברורים. בניית תכנית עבודה מסודרת ושיטתית, אשר מתבססת על הנתונים העדכניים ועל הניסיון הקיים תוך לקיחת סיכונים מחושבים

תהליכי המרה

תהליכי המרה הוא מושג מתחום השיווק אשר מתייחס לאחוז הלקוחות שבצעו פעולה שאנו מגדירים כפעולה רצויה ביחס לכלל המשתמשים. פעולה כזאת יכולה להיות מילוי טופס צור קשר, רכישת מוצר וכד’. לדוגמא, אם היום ביקרו באתר 100 משתמשים, מתוכם 10 מילאו טופס פניה – יחס ההמרה באתר למילוי הטופס יהיה 10%.

משפך שיווקי

משפך שיווקי עוזר לנו להגדיר את סדרת התהליכים שעובר לקוח קר או לקוח מתעניין אקראי עד שהוא הופך ללקוח משלם. שיטה כזאת מאפשרת לנטר ולשפר ביצועים של קמפיינים פרסומיים ושיווקיים. המשפך השיווקי מבוסס על ניתוח התנהגות הלקוחות שלנו ומסייע גם להם להבין בצורה מדוייקת את המסע שלהם כלקוחות מהמצב במצוי שלהם אל המצב הרצוי.

הצעת מכר ייחודית

תמהיל המוצרים הינו סך כל המוצרים המוצעים על ידי עסק מסוים. תמהיל המוצרים יכול להיות מורכב ממוצרים מקבוצות שונות, מוצרים משלימים ועוד. ככל שקיים תמהיל המוצרים רחב יותר, כך גדל הסיכוי לענות על רצונות וצרכים מגוונים יותר ואף ליצור פיזור סיכונים בכך שהעסק לא נשען על פלח שוק אחד. נקבע כדרך למימוש מדיניות האסטרטגיה השיווקית.

האוצרות של העסק

בשוק התחרותי קיימת חשיבות חיונית למושג USP או “הצעת מכר ייחודית”. הצעה אשר מסמלת את הערך הייחודי והנבדל של העסק מהמתחרים. כאשר לעסק קיימת ייחודיות בולטת וברורה, העסק יהיה עמיד יותר לשינויי מחיר בשוק ובנוסף ויוכל לתמחר את שירותיו ומוצריו במחיר גבוה יותר מהערך בשוק. על הצעת המכר להיות ייחודית, משמעותית ורלוונטית.

הגדרת נישה

אפיון מדויק של קהל היעד יקבע כיצד יראו כל הכלים השיווקיים שלנו: עיצוב האתר או הדף העסקי, איך ננסח את השפה שמופיעה בו. מה היא חוויית המשתמש ואיך יראו הקמפיינים השיווקיים שלנו. אם נבין מיהם האנשים אליהם אנו פונים, נמנע מבזבוז כסף ומשאבים רבים הפרסומים הפונים לקהל יעד רחב מדי. גרוע מזה, אנו עלולים לפנות לקהלים הלא רלוונטיים בכלל.

עדויות של לקוחות

לקוחות שלי מספרים

עדויות של לקוחות

לקוחות שלי מספרים

חושבים להצטרף?! רגע, בואו נדבר…

שיחת ייעוץ חינם!

054-4401824

נפגש כל יום שני בשעה 9 בבקר עד השעה 10 וחצי לעבודה על השיווק שלכם בקבוצה של 7 עסקים, עם כיבוד קפה ונישנושים. עם קבוצת וואצאפ לעדכונים ומענה שוטף בין לבין ממני וחברי הקבוצה.

כשמתחילים לעשות שיווק ביחד, כל החוויה של להיות בעל עסק משתנה, אני מבטיח!

לחצו על הסמל של הוואטצפ ונקבע…

Call Now Button