השותף הסמוי

יהודה שלגר, מנטורינג לעסקים

אני הולך להיות הקול השפוי בראש שלך שילחש ויצייר לך את הדרך. אם יש לך את המוטיבציה כדי להצליח ביחד נגיע למקומות שלא חלמת עליהם.

מיינדסט נכון להצלחה

נלמד מהי צורת המחשבה של המשווקים הגדולים באמת

הצעות מכר ייחודיות

נבנה ביחד הצעות חכמות וממירות ללקוחות שלך

הגדרת נישה יחודית

שיווק נישה הוא בטוח הבשורה הכי גדולה לעסקים הקטנים

תכנון עסקי ושיווקי

נבין את התמונה הגדולה לבניית תוכנית שיטתית

בא/י נדבר רגע דוגרי…

השרדות או שליחות!

הבחירה בידך…

אתה אחד! מטפל, יועץ או נותן שירות. מנסה לשווק את העסק בכוחות עצמיך אבל מהר מאוד מרגיש שהלכת לאיבוד ביער מלא עצים(או עצות). מפוזר, מבולבל וחסר פוקוס.

חלמת להיות עצמאי ואולי אפילו לצאת מההישרדות, אבל במקום לחיות את החלום אתה שואל את עצמך:

▪ אני צריך לשווק אבל אין מוטיבציה, מה עושים?
▪ הערכה עצמית, פחד מחשיפה, פחד מכישלון, אמנות מגבילות…איך מתמודדים?
▪ הכל תקוע כבר חודשים! איך יוצאים מזה? המתכון לפריצת דרך בעסק.
▪ איך בונים מוצרים ככה שאנשים יצרו לרכוש אותם וימליצו הלאה.
▪ איך יוצרים בידול וייחודיות. יש כל כך הרבה כמוני! בכלל צריך?
▪ למה שיקנו ממני?
▪ הצעד הראשון, איפה מתחילים לשווק קודם?
▪ איך מתחילים גם בלי תקציב?
▪ אין לי אתר אינטרנט! אני צריך?
▪ פתחתי עסק, מה הצעד הראשון?
▪ יש לי רעיון! האם זה יתפוס?
▪ שיווק דיגגטלי, מה זו החיה הזאת ואיך מאלפים אותה?
▪ עובד יותר קשה, אבל התוצאות לא מגיעות.
▪ קונה קורסים והכשרות, אבל עוד יותר מתבלבל
▪ ועוד…

מנסה שיראו אותך אבל מרגיש שקוף, אנונימי ולא נראה…שלא לדבר על לקוחות שבאים בדלילות מידי פעם וסוגרים איתך עסקאות במחירי "רק תבוא".

אין לך שליטה על מערך השיווק שלך (ואולי אין לך בכלל כזה….), ואתה מנסה להעתיק מאלה שאתה חושב שהם מצלחים בתחום שלך, ועדיין הם מצליחים ואתה לא…

כותב פוסטים "כמו כולם", (אבל רב הלייקים הם של החברים או משפחה?)

מנסה לשווק, אבל מקבל דיכאון רק מלפתוח את הפייסבוק ומנסה בכוח לגרש את המחשבות של "ללכת לחלק עיתונים בלילה"…

אם זה המצב גם אצלך? יכול להיות שיש כאן את מה שאתה מחפש…

די! מספיק לנסות להגיע לשם לבד…

הלו – מנטורינג?

אם אתה כאן, אני מניח שהגעת למסקנה הזאת בצורה כזאת או אחרת. זה לא רק שנדרש ידע מקצועי בתחום של שיווק, מכירות, שיווק דיגיטלי, ניהול עסק, פיתוח עסקי ועוד…

אם החלטת להיות בעל עסק, רוב הסיכויים שאתה מתמודד גם פחדים שונים, כגון פחד מחשיפה, פחד מכישלון או מהצלחה, פחד מה יגידו או יחשבו עלי, להיות כמו כולם ועוד…

ולכן

גם נשווק את העסק בתכלס ביחד וגם ונקבל כלים, מיינדסט, מה עובד ומה נכון ועוד…

סיעור מוחות, שיקוף ולפעמים רק לשמוע את עצמך מדבר זה מספיק כדי להגיע להחלטה

ובכלל, הכי כיף לעבוד עם עוד מישהו…

נעבוד ביחד וניתן רוח גבית ונממש את 3 הדברים חשובים שכל עסק צריך ורוצה:

✔ נראות ולקוחות טובים ומשלמים.

✔ תחושת שליטה וזרימה.

✔ צמיחה וגדילה.

✔ ו…חופש! (מנטלי ואישי)

 

קצת עלי…

יהודה שלגר

הי! נעים מאוד

אז שמי יהודה שלגר, נשוי אבא ל-5

אני גר בכפר תבור בצפון הארץ. את הדרך השיווקית שלי התחלתי בשנת 2000 בערך בתאגיד בינלאומי ענק שם עסקתי בשיווק מוצרי תקשורת לשוק הישראלי בהיקפים של מיליוני דולרים.

בשנת 2006 שנה עברתי להיות עצמאי ובשנת 2010 בערך ייסדתי בית ספר ללימוד בניית אתרים, שירותי תכנות ופיתוח לעסקים בתחום הדיגיטל, מכירה של קורסים דיגיטליים, חנויות דיגיטליות ועוד. יותר מאוחר בקצת זמן פנוי שהיה לי התחלתי ללוות עסקים.

אם יש כמה דברים שהבנתי בתור בעל עסק זה, שאי אפשר לבד. שיווק עסק מורכב מכך כך הרבה חלקים כך שבעל עסק שינסה לקדם את עצמו בלי עזרה מקצועית סופו שיתיש את עצמו וגם התוצאות לא יממשו את מלא הפוטנציאל הגולם בעסק שלו.

אני מדבר על נושאים כגון: בידול, בניית הצעות ומוצרים ללקוחות, תקשורת שיווקית וקופירייטינג, כלים אינטרנטיים כמו אתר ודפי מכירה, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, וידאו, פוסטים ועוד…בקלות אפשר ללכת שם לאיבוד.

 

הרצאה לצפייה מיידית

זה שיווק

כיצד לשווק את העסק שלנו ממקום אמיתי ואותנטי וללא סטרס

חייב שיטה: נישה-הצעה-תוצאה

מטרת העל שלי היא ליצור סיסטם שיווקי להנעת לקוחות משלמים לעסק שיזרים לעסק לקוחות לפי דרישה.

אני עושה זאת בעזרת תוכנית ליווי אישית  אשר מבוססת על אסטרטגיה ייחודית שפיתחתי שנקראת "נישה-הצעה-תוצאה".

אם עד היום שאלת את עצמך בסוף כל חודש מאיפה יבא הלקוח הבא? בתהליך כזה יהיה ברשותך אחת ולתמיד סיסטם שיווקי מסודר דרכו תוכל להזרים לעסק לקוחות לפי דרישה ובאופן קבוע שחוזר על עצמו.

אם עד היום הרגשת שאתה רודף אחרי הלקוחות, טלפונים ללא מענה, דחיות או מריחות? בסוף התהליך הלקוחות יתקשרו אליך, בדיוק כמו שהם מתקשרים לרופא שלהם ויבקשו אותך.

אם עד היום הרגשת שאתה "מוכר" או מנסה לשכנע…אחרי התהליך תדבר עם הלקוחות רק כדי לברר מי הכי מתאים לעבוד איתך ולא להיפך. ואם עד היום העסק שלך סבל מתזרים לא יציב או הכנסות נמוכות?

אחרי התהליך יש סיכוי גבוהה שמחזור העסק שלך יגדל לפחות פי 2, פי 3 ואולי אפילו פי 5.

 למשל, הינה דוגמא לפעולות שנעה שביחד:

  • פיצוח ה DNA המדוייק של העסק
  • בניית תוכנית עבודה A4. מפת הדרכים שלך
  • יצירת זהות עסקית ייחודית שמורכבת ממי שאתה וממה שאתה
  • זיהוי צורת החשיבה של הלקוח, השפה שלו, מה הוא אוכל ומה הוא לובש.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית שמתאימה למקום שאתה נמצא שם, וגם נחשוב על הצעדים הבאים.
  • נתחיל לקבל פניות ולידים ואז איך לדבר איתם ולמכור להם את הרעיון שלך שזה לסגור עסקאות בתכלס.
  • כלים דיגיטליים. מה צריך עכשיו מה אח"כ.
  • נעבוד על חסמים אישיים ומנטליים. בעיות מוטיבציה וכד'
  • ועוד…

תכנון וסקיילינג

גם לגדול צריך לדעת. גדילה שלא מתוכננת נכון, עלולה לגרום לתחושה של חוסר שליטה ועלולה ליצור לחץ על התזרים. לפעמים עובר קו דק בין עסק רווחי לנפילה אל בור ואיבוד שליטה. יש להתחיל בהבנת התמונה הגדולה ובהצבת יעדים ברורים. בניית תכנית עבודה מסודרת ושיטתית, אשר מתבססת על הנתונים העדכניים ועל הניסיון הקיים תוך לקיחת סיכונים מחושבים

תהליכי המרה

תהליכי המרה הוא מושג מתחום השיווק אשר מתייחס לאחוז הלקוחות שבצעו פעולה שאנו מגדירים כפעולה רצויה ביחס לכלל המשתמשים. פעולה כזאת יכולה להיות מילוי טופס צור קשר, רכישת מוצר וכד’. לדוגמא, אם היום ביקרו באתר 100 משתמשים, מתוכם 10 מילאו טופס פניה – יחס ההמרה באתר למילוי הטופס יהיה 10%.

משפך שיווקי

משפך שיווקי עוזר לנו להגדיר את סדרת התהליכים שעובר לקוח קר או לקוח מתעניין אקראי עד שהוא הופך ללקוח משלם. שיטה כזאת מאפשרת לנטר ולשפר ביצועים של קמפיינים פרסומיים ושיווקיים. המשפך השיווקי מבוסס על ניתוח התנהגות הלקוחות שלנו ומסייע גם להם להבין בצורה מדוייקת את המסע שלהם כלקוחות מהמצב במצוי שלהם אל המצב הרצוי.

הצעת מכר ייחודית

תמהיל המוצרים הינו סך כל המוצרים המוצעים על ידי עסק מסוים. תמהיל המוצרים יכול להיות מורכב ממוצרים מקבוצות שונות, מוצרים משלימים ועוד. ככל שקיים תמהיל המוצרים רחב יותר, כך גדל הסיכוי לענות על רצונות וצרכים מגוונים יותר ואף ליצור פיזור סיכונים בכך שהעסק לא נשען על פלח שוק אחד. נקבע כדרך למימוש מדיניות האסטרטגיה השיווקית.

האוצרות של העסק

בשוק התחרותי קיימת חשיבות חיונית למושג USP או “הצעת מכר ייחודית”. הצעה אשר מסמלת את הערך הייחודי והנבדל של העסק מהמתחרים. כאשר לעסק קיימת ייחודיות בולטת וברורה, העסק יהיה עמיד יותר לשינויי מחיר בשוק ובנוסף ויוכל לתמחר את שירותיו ומוצריו במחיר גבוה יותר מהערך בשוק. על הצעת המכר להיות ייחודית, משמעותית ורלוונטית.

הגדרת נישה

אפיון מדויק של קהל היעד יקבע כיצד יראו כל הכלים השיווקיים שלנו: עיצוב האתר או הדף העסקי, איך ננסח את השפה שמופיעה בו. מה היא חוויית המשתמש ואיך יראו הקמפיינים השיווקיים שלנו. אם נבין מיהם האנשים אליהם אנו פונים, נמנע מבזבוז כסף ומשאבים רבים הפרסומים הפונים לקהל יעד רחב מדי. גרוע מזה, אנו עלולים לפנות לקהלים הלא רלוונטיים בכלל.

הגדרת נישה

אפיון מדויק של קהל היעד יקבע כיצד יראו כל הכלים השיווקיים שלנו: עיצוב האתר או הדף העסקי, איך ננסח את השפה שמופיעה בו. מה היא חוויית המשתמש ואיך יראו הקמפיינים השיווקיים שלנו. אם נבין מיהם האנשים אליהם אנו פונים, נמנע מבזבוז כסף ומשאבים רבים הפרסומים הפונים לקהל יעד רחב מדי. גרוע מזה, אנו עלולים לפנות לקהלים הלא רלוונטיים בכלל.

האוצרות של העסק

בשוק התחרותי קיימת חשיבות חיונית למושג USP או “הצעת מכר ייחודית”. הצעה אשר מסמלת את הערך הייחודי והנבדל של העסק מהמתחרים. כאשר לעסק קיימת ייחודיות בולטת וברורה, העסק יהיה עמיד יותר לשינויי מחיר בשוק ובנוסף ויוכל לתמחר את שירותיו ומוצריו במחיר גבוה יותר מהערך בשוק. על הצעת המכר להיות ייחודית, משמעותית ורלוונטית.

הצעת מכר ייחודית

תמהיל המוצרים הינו סך כל המוצרים המוצעים על ידי עסק מסוים. תמהיל המוצרים יכול להיות מורכב ממוצרים מקבוצות שונות, מוצרים משלימים ועוד. ככל שקיים תמהיל המוצרים רחב יותר, כך גדל הסיכוי לענות על רצונות וצרכים מגוונים יותר ואף ליצור פיזור סיכונים בכך שהעסק לא נשען על פלח שוק אחד. נקבע כדרך למימוש מדיניות האסטרטגיה השיווקית.

משפך שיווקי

משפך שיווקי עוזר לנו להגדיר את סדרת התהליכים שעובר לקוח קר או לקוח מתעניין אקראי עד שהוא הופך ללקוח משלם. שיטה כזאת מאפשרת לנטר ולשפר ביצועים של קמפיינים פרסומיים ושיווקיים. המשפך השיווקי מבוסס על ניתוח התנהגות הלקוחות שלנו ומסייע גם להם להבין בצורה מדוייקת את המסע שלהם כלקוחות מהמצב במצוי שלהם אל המצב הרצוי.

תהליכי המרה

תהליכי המרה הוא מושג מתחום השיווק אשר מתייחס לאחוז הלקוחות שבצעו פעולה שאנו מגדירים כפעולה רצויה ביחס לכלל המשתמשים. פעולה כזאת יכולה להיות מילוי טופס צור קשר, רכישת מוצר וכד’. לדוגמא, אם היום ביקרו באתר 100 משתמשים, מתוכם 10 מילאו טופס פניה – יחס ההמרה באתר למילוי הטופס יהיה 10%.

תכנון וסקיילינג

גם לגדול צריך לדעת. גדילה שלא מתוכננת נכון, עלולה לגרום לתחושה של חוסר שליטה ועלולה ליצור לחץ על התזרים. לפעמים עובר קו דק בין עסק רווחי לנפילה אל בור ואיבוד שליטה. יש להתחיל בהבנת התמונה הגדולה ובהצבת יעדים ברורים. בניית תכנית עבודה מסודרת ושיטתית, אשר מתבססת על הנתונים העדכניים ועל הניסיון הקיים תוך לקיחת סיכונים מחושבים

עדויות של לקוחות

לקוחות שלי מספרים

עדויות של לקוחות

לקוחות שלי מספרים

חושבים להצטרף?! רגע, בואו נדבר…

שיחת ייעוץ חינם!

054-4401824

נקח לנו הפסקה מהכל ונקבע לנו זמן איכות שנשב על העסק שלך כדי להבין ממש טוב איפה אתה היום , איפה היית רוצה ללהיות בעוד כ 6 חודשים ומה עוצר אותך כרגע מלהגיע ליעד שלך. 

אחרי שנבין את זה לעומק, נבדוק אם מנטורינג זה הפיתרון בשבילך, אם אחשוב שיש משהו שיותר מתאים לעניין, אני אחבר אותך או אפנה אותך לפיתרון האידיאלי עבורך.

 

Call Now Button